[OT] piatocna prokrastinacia - balu sa bavil

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Duben 3 17:29:41 CEST 2015

Parada. Rad vidim, ked sa na hwliste niekto pochvali tym co robi a
funguje to (aj ked je to stare, ze ano), nielen sa stazuje na to, co
nefunguje :-)

Ten taxameter ma dve prazdne objimky. Bolo tam nieco prekvapivejsie
nez CMOS/TTL logika? Paci sa mi ten dobastleny "deadbug". Displeje
boli v tej dobe obligatne VQE-cka?

Co robil ten pocitac s 8031?

Dňa 3. apríla 2015, 16:04, balu na home <balu na k-net.fr> napísal/a: