RE: OT: ofrouty (bylo: Re: [OT][FYZ] Srážka dvou těles)

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pátek Duben 3 16:29:31 CEST 2015

Všechny výhody, které popisujete, mají i své nevýhody:

řidiči se jej bojí, nedovolí si tolik, dají vždy přednost – řidič v takovém autě si je své převahy naopak vědom a nemusí brát dostatečný ohled na ostatní

Je z něj ve městě perfektní rozhled – ostatní přes takové auto naopak vidí velmi špatně, nevidí přes něj chodce ani tu kolonu vpředu

Máte pravdu s kontrastem v chování ostatních řidičů, pokud člověk sedí ve velkém nebo v malém autě. Na tom jsme se shodli i s kolegy v práci. Všichni měli stejnou zkušenost, pokud střídají větší rodinné auto a malé auto pro popojíždění po městě.

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Karel M
Sent: Friday, April 03, 2015 12:49 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: ofrouty (bylo: Re: [OT][FYZ] Srážka dvou těles)

Má žena jezdila offroadem 3roky do práce, nikdy nikoho nesrazila, nezpůsobila nehodu, hodněkrát nehodě naopak zabránila, část cesty mě vždy vezla, zpátky mě zase nabrala, taktéž jsme vozili plné auto lidí dalších spolupracovníků, auto bylo vytížené. Je výjimka, nebo to mám chápat jak? Tak prosím do jednoho pytle neházejte.

Výhoda offroadu je skutečně v tom, že řidiči se jej bojí, nedovolí si tolik, dají vždy přednost. Je z něj ve městě perfektní rozhled, chodec byl vidět dále, taktéž brzdící auta vepředu v koloně. Nevýhoda je parkování, auto není tak stabilní v zatáčce, někdy máte co dělat aby jste jej udrželi na cestě, tedy můžete se zabít sami tím, že vyjedete mimo cestu. Měli jsme ještě současně malé punto, v chování okolních řidičů byl šílený kontrast, takže když se narodila dcera vozili jsme ji radši v offroadu.

Neměl airbagy, byl rezavý, tak s ním už nejezdíme, místo toho máme kombíka.

K.