[OT] piatocna prokrastinacia - balu sa bavil

balu@home balu na k-net.fr
Pátek Duben 3 16:04:42 CEST 2015

Dnes mam brutalneho Kokra a kolega mi posielal fotky jeho poznamok z
vysokej skoly. Chvalil sa ze programoval na papier v assembleri. Na to
ze je Svajciar a ma len tesne nad 30 ma to prekvapilo, myslel som ze
toto sa uz dlho neuci.

Kedze sa mi strasne nechce pracovat isiel som sa pozret do pivnice, ci
tam najdem moj prvy pocitac, co som si postavil. No a mal ho tam!

http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/pocitac1.JPG

Este sa mi podarilo vyhrabat aj prototyp mojej prvej platenej
elektronickej prace. Taxameter z ery zaciatkov divokeho kapitalizmu, ked
este nebolo treba nic kalibrovat :-) Meralo to vzdialenost z tachometra
a cas. Displej a ovladanie som uz bohuzial nenasiel

http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/taxameter1.JPG
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/taxameter2.JPG
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/taxameter3.JPG

chjo... Asi uz starnem ked ma taketo veci beru... Teraz naspat k tym 48
bitovym DSP blokom u Artix7 :-/

b.