[OT] Páteční odreagování aneb Majzlík se baví

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Duben 3 14:36:08 CEST 2015

Starou Narexkou (ale opravdu starou, ta Vaše je moderní) jsme takhle
kdysi dávno soustružili balsové hlavice k modelům raket.

Pravda je, že balsa je mnohem měkčí, takže namáhání vrtačky bylo
minimální, i když ten bazmek tehdy neměl ani "koník" (ono by to u
hlavice ani nešlo).

Tehdy Narex ke stojanu, který šel i položit, dělal cosi jako opěrku na
"nůž". Celé to bylo i jako součást sady Narex Combi, dá se ještě
dohledat obrázek...

--
Jirka