Re: [OT][FYZ] Srážka dvou těles

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Duben 3 12:55:49 CEST 2015

Tak samozřejmě řídit auto je rizikové, osobně se bojím chodců jdoucích ráno
po silnici bez odrazek, bez světla, v protisměru auta oslňují, chodec není
vidět, proto také ráno auta přes naší obec jezdí stovkou pro jistotu
prostředkem cesty, protože chodníky všude nejsou. Nebo cyklista, sjede
přímo na křižovatce zprava z chodníku do křižovatky a vjede mi pod auto s
tím že má přednost. Jak dokážu, že vyjel z chodníku? Prostě auto je riziko,
stát na zastávce autobusu je také riziko, kolo je riziko. Si nevyberete,
jak říkali staří valaši: Kdo se bojí, sere v síni.
K.