Re: OT: ofrouty (bylo: Re: [OT][FYZ] Srážka dvou těles)

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Duben 3 12:48:33 CEST 2015

Má žena jezdila offroadem 3roky do práce, nikdy nikoho nesrazila,
nezpůsobila nehodu, hodněkrát nehodě naopak zabránila, část cesty mě vždy
vezla, zpátky mě zase nabrala, taktéž jsme vozili plné auto lidí dalších
spolupracovníků, auto bylo vytížené. Je výjimka, nebo to mám chápat jak?
Tak prosím do jednoho pytle neházejte.
Výhoda offroadu je skutečně v tom, že řidiči se jej bojí, nedovolí si
tolik, dají vždy přednost. Je z něj ve městě perfektní rozhled, chodec byl
vidět dále, taktéž brzdící auta vepředu v koloně. Nevýhoda je parkování,
auto není tak stabilní v zatáčce, někdy máte co dělat aby jste jej udrželi
na cestě, tedy můžete se zabít sami tím, že vyjedete mimo cestu. Měli jsme
ještě současně malé punto, v chování okolních řidičů byl šílený kontrast,
takže když se narodila dcera vozili jsme ji radši v offroadu.
Neměl airbagy, byl rezavý, tak s ním už nejezdíme, místo toho máme kombíka.
K.