[OT][FYZ] Srážka dvou těles

ZU1234 zu1234 na seznam.cz
Pátek Duben 3 12:46:27 CEST 2015

Souhlasím, vidím to stejně.
Mockrát jsem přemýšlel, jaké je to žít s tím, že jsem někoho svou chybou
zabil nebo doživotně zmrzačil.
Nebo se mu nestalo skoro nic, ale uměl v tom chodit a já mu budu
doživotně platit.
Nemám auto, nechci auto. Možná i kvůli tomuhle.
Spousta lidé je zcela splachovacích.
A někteří by neměli co splachovat - prostě tam dotyčný neměl být.

Když jsem byl kluk, srazilo mne auto. Rozkřápl jsem mu hlavou sklo.
Skoro se mi nestalo.
Nechtěl bych být v kůži mých rodičů, když se to dozvěděli.
A ještě jsem nebyl z nemocnice doma a ten chlap
už otravoval otce, že to sklo chce zaplatit.

Ano, jsem lidé různí.

ZU