OT: ofrouty (bylo: Re: [OT][FYZ] Srážka dvou těles)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Duben 3 12:35:52 CEST 2015

+1 (na oba odstavce)

I když původně jsem dlouho žil v domnění, že těmi ofrouty ve městě si
jedinci mužského pohlaví prodlužují p...

Pak jsem ale byl poučen, že v tom často sedí žena. Víc jsem se díval na
řidiče - a ejhle, tahle úchylnost fakt funguje i tak...

--
Jirka