[OT][FYZ] Srážka dvou těles

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 3 12:20:57 CEST 2015

Neznám váš styl jizdy, tak jen obecná úvaha.
Pokud je to horizont pro vás, tak to bude pravděpodobně i z druhé strany.
A pokud před ním bezdůvodně uberete hodně na rychlosti, tak klidně můžete
nechtěně vyprovokovat ty za vámi, aby vás předjeli (neví, jestli se
nechystáte
zastavit) a tak se stanou nebezpečnými těm z druhé strany horizontu.

Jinak s těmi těžkými auty a bezpečností je to dneska tak, že se spousta
lidí snaží zvýšit svou bezpečnost co nejtěžším autem. Tak po městě jezdí
spousta 2.5 tunových offroadů, protože "kdyby to mě nějaký šílenec najel,
tak abych byl v bezpečí" (podle malého statistického vzorku, na který
dohlédnu,
je to hlavně uvažování ženských). Z tohoto pohledu sebe každý považuje za
bezchybného (oni do mě najedou), a vůbec neuvažuje, že klidně může nehodu
způsobit on sám, a že pak tím hovadským autem třeba zabije nevinné lidi,
kteří by při střetu s nějakým běžným autem třeba byli jen lehce zraněni,
případně by kvůli lepší ovladatelnosti malého auta ke střetu vůbec nedošlo.

PL