OT: propustnost komunikace (bylo: Re: Re: [OT][FYZ] Srazka dvou teles)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 3 12:08:37 CEST 2015


On ten článek je tak trochu divně napsaný.
Ale klidně můžou být dobře oba údaje. Ten první (nižší rychlost) mohl být
myšlený pro podmínky v tunelu, ten druhý vyšší pak pro podmínky na radiále.
A klidně věřím, že v tunelu při horší viditelnosti a obecně horších 
podmínkách
bude optimální rychlost nižší.

PL

**************************

Dne 3.4.2015 v 11:15 Jirka napsal(a):
> To je opět kouzlo nechtěného, prostě jsem cca 10 vteřin hledal to téma 
> a narazil na tohle.
>
> No a protože mám celkem schopnost rychločtení, zároveň se snažím 
> opravdu vnímat, co čtu (i když se taky vždy nedaří) a k tomu mám cosi 
> jako "kritické myšlení", tak už to šlo samo...
>
> -- 
> Jirka
>
>> Obdivuju Vaši chuť vyhrabávat rozporné údaje ;-)
>> Asi by bylo potřeba zjistit tyto údaje se seriozního pramene a ne z
>> marketingových pohádek kvůli dotacím a podobně.
>> Nejsem odborník, jen jsem si vzpomněl že jsem to viděl i s grafem a
>> solidním rozborem, jen už nevím kde.
>>
>> Tomáš
>>
>>
>>> Tady
>>> http://prahou-plynule.cz/zvyseni_bezpecnosti/index.php/oblasti-projektu/6-harmonizace-telematickych-systemu 
>>>
>>> s podporou SESRu operačně úřednicky lžou takto:
>>>
>>> "Tím, že vozidla jedou nižší rychlostí, snižují se vzájemné odstupy a
>>> významně se zvyšuje propustnost komunikace. Ta je nejvyšší při
>>> rychlostech okolo 60 km/h."
>>>
>>> (4. odstavec)
>>>
>>>
>>> "Tím, že vozidla jedou menší rychlostí, snižují se vzájemné odstupy a
>>> významně se zvyšuje propustnost komunikace. Ta je nejvyšší při
>>> rychlostech 70–80 km/hod."
>>>
>>> (poslední odstavec)
>>>
>>> Tak si vyberte...



Další informace o konferenci Hw-list