OT: propustnost komunikace (bylo: Re: Re: [OT][FYZ] Srazka dvou teles)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Duben 3 11:24:38 CEST 2015

Je to jenom o pocitu. Radši jedu objížďkou, i když vím, že to bude nejen delší, ale pravděpodobně to vyjde stejně nebo někdy dokonce i hůř, než bych stál v koloně. A stejně tak pojedu rychleji, i když vím, že ten rozdíl moc velký není.