OT: propustnost komunikace (bylo: Re: Re: [OT][FYZ] Srazka dvou teles)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Duben 3 11:15:33 CEST 2015

To je opět kouzlo nechtěného, prostě jsem cca 10 vteřin hledal to téma a
narazil na tohle.

No a protože mám celkem schopnost rychločtení, zároveň se snažím opravdu
vnímat, co čtu (i když se taky vždy nedaří) a k tomu mám cosi jako
"kritické myšlení", tak už to šlo samo...

--
Jirka