OT: propustnost komunikace (bylo: Re: Re: [OT][FYZ] Srazka dvou teles)

"J. Polívka" jpolivka na volny.cz
Pátek Duben 3 11:05:13 CEST 2015

Asi jsem se trochu chytil flame,
ale nedá mi to už z důvodu, že mohu někoho ovlivnit, aby jezdil bezpečněji.
V mládí jsem jezdil na motorkách a je zázrak, že jsem se nezabil, druhé
jsem příliš neohrožoval, ale moje průjezdy zatáčkami na Berounsku byly
drsné. Kdo to tam zná, tak ví o čem píšu.
Také jsem jezdil v té době "šlapačky", dnes se tomu říká TRIAL.
První roky v autech byly podobné a myslet si, že auto jede po kolejích,
ze kterých nesjede je nesmysl.
Dobře a s rozvahou jsem začal jezdit až po cca 6 či 7 letech.
Vůbec nechápu úvahy, zda do práce pojedu 60 či 80 Km/hod.
Proboha chlapi, co vám to přinese? Nula nula nic, jen pár minut?
Praha - Brno, to prý dělá 12 minut při rozdílné rychlosti 130 a 150 Km/hod.
Stojí to za to ?
Jezdil jsem v hodně různých autech, i amerikách a každou jízdu si dnes
užívám úplně jiným způsobem, než kdysi a jezdím si prostě lážo plážo :-)
a věřte mi - nic se nezměnilo, jen se cítím bezpečněji.
V Praze dojedu o cca 3 minuty později :-) , když pojedu jako pohodář.
Nestresujte se, nestojí to za to !
Tak šťastnou cestu pardi :-)

Jindra Polívka