OT: propustnost komunikace (bylo: Re: Re: [OT][FYZ] Srazka dvou teles)

Pátek Duben 3 09:27:59 CEST 2015

Já mám zkušenosti z Prahy (spíš z kraje Prahy), kdybych jezdil do práce na
sedmou, je to celkem bez problémů, mezi 8 a 9 je to znatelně hustší, jsou
typická místa, kde se to ucpává (světelné křižovatky) a pak se ty kolony
táhnou daleko.

P.K.