OT: propustnost komunikace (bylo: Re: Re: [OT][FYZ] Srazka dvou teles)

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Duben 3 09:19:40 CEST 2015

Zdravím,

jezdím na různý čas, tak vím, že zhruba od cca 5:45  do 8 hodin je
provoz hustý, občas se stane  že některý den je menší a pak jde bez
problémů nasadit 90, ale pravidlo jsem nevysledoval, je to v různé dny,
pokaždé v jiný čas. Nicméně pokud bude počet aut stále růst (a počet
lidí dojíždějících do práce), tak k totálnímu zahustění dojde velmi brzo.

Při stavu současné MHD je jasné, že lidi volí vlastní auto. (konkrétní
příklad - nejlepší spoj je  bus MHD přerov, vlak, MHD Olomouc - min. 1,5
hodiny, vlastní auto cca 25minut. cena veřejné dopravy je za měsíc cca
2800, vlastní auto cca 3200, rozdíl stráveného času a flexibilita
nesrovnatelné)

Petr