OT: propustnost komunikace (bylo: Re: Re: [OT][FYZ] Srazka dvou teles)

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Duben 3 08:39:56 CEST 2015

Na druhou stranu, vzhledem k sílící hustotě provozu pomalu do stavu
všude cca 60km/hod dokonvergujeme.

Např ráno mezi přerovem a olomoucí na klasické silnici je takový provoz,
že jedou 2 souvislé štrůdly aut a rychlost mimo dědiny je cca 60,
protože prostě není jak zrychlit neboť řada aut se táhne o vesnice k
vesnici.
Petr