OT: propustnost komunikace (bylo: Re: Re: [OT][FYZ] Srazka dvou teles)

Pátek Duben 3 08:35:56 CEST 2015

Jednou jsme jeli s kolegou po německý dálnici, kdy byly dva pruhy
přemalovaný žlutě na tři (ale zabralo to i odstavnej) a rychlost snížená
asi na 80. Kolega poznamenal, že to je právě kvůli zvýšení propustnosti.

P.K.