OT: propustnost komunikace (bylo: Re: Re: [OT][FYZ] Srazka dvou teles)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Duben 2 23:08:05 CEST 2015

Tady
http://prahou-plynule.cz/zvyseni_bezpecnosti/index.php/oblasti-projektu/6-harmonizace-telematickych-systemu
s podporou SESRu operačně úřednicky lžou takto:

"Tím, že vozidla jedou nižší rychlostí, snižují se vzájemné odstupy a
významně se zvyšuje propustnost komunikace. Ta je nejvyšší při
rychlostech okolo 60 km/h."

(4. odstavec)

"Tím, že vozidla jedou menší rychlostí, snižují se vzájemné odstupy a
významně se zvyšuje propustnost komunikace. Ta je nejvyšší při
rychlostech 70–80 km/hod."

(poslední odstavec)

Tak si vyberte...

Zde