DVD mechanika na USB

"J. Polívka" jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Duben 2 16:06:13 CEST 2015

Mam Samsung SE 208.
Ma USB rozdvojku primo na kabelu, kterou pouzivam pri vypalovaní.
Bez ni jsem to na vypalovani nezkousel a na cteni staci jedno USB.
Pouzivam to jen vyjimecne. Vyhodou jsou male rozmery a vaha.
Kvuli vaze si na cesty obcas misto velkeho notesu beru HP EEE a k nemu
je to fajn.
Pouzivam to stejne spise na cteni a vypaleno mam asi cca 5 nebo 6 CD.
Jindra Polivka