Re: [OT][FYZ] Srážka dvou těles

Balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Duben 2 15:11:05 CEST 2015

Toto je dovod preco fyzici robia head on collisions a nie fixed target experimenty.

Energia objektov je dana uz spomenutym vztahom. aby bola zachovana hybnost, z tejto energie sa pocas zrazky premeni na destrukciu E1+E2 ak sa obidva objekty pohybuju, ale len sqrt(E) ak jeden z nich stoji (naraz do betonovej steny pohne planetou).