Re: [OT][FYZ] Srážka dvou těles

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Duben 2 13:32:50 CEST 2015

 2.4.2015, 13:27:49

Vseobecne se uvadi, ze v idealnim pripade, ke smrtelnemu poskozeni
vnitrnich org. dojde pri pretizeni zpusobenem celnim narazem bezneho auta
do pevne prekazky (velkej strom) pri rychlosti cca 120-130 km/h a
vice. K tomu maji vami uvadene pripady a ten se stojicim autem
obzvlat, docela dost daleko.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz