[OT][FYZ] Srážka dvou těles

Pavel Krafcik hwl na pjk.cz
Čtvrtek Duben 2 13:07:32 CEST 2015

Zdravím,

Tohle není čistá fyzika. Často se umře na to, že náraz, případně
působící síla, přijde ze "špatné strany". Při nárazech hodně trpí
vnitřní orgány, které ve skutečnosti nemají moc velkou pevnost a navíc
"visí na přívodech". A pak je tu krční páteř, která toho dost schytá
kvůli těžké hlavě.

Není jasné, jak stojí to stojící auto, ale pokud do toho stojícího auta
narazí to jedoucí zezadu, tak se často ve stojícím lámou vazy.

Pavel Krafčík