Re: Spínač dvou úrovní napětí

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Středa Duben 1 21:20:56 CEST 2015

Dobry den.
REX-C700 (Cx00) ma mnoho verzii, a to este treba pripustit aj iniciativu a
tvorivost cinskeho vyrobcu.
Napatovy 0-50mV som nenanasiel, ale podobny rozsah by zodpovedal napriklad
najvacsiemu rozsahu K clanku.
Maju predosle funkcne verzie rovnake kompletne oznacenie ako ten nefunkcny?
Hladal som:
https://www.google.sk/search?hl=sk&q=rex-c700+manual&meta=&gws_rd=ssl
Robo

----- Original Message -----
From: Vladimír
To: HW-news
Sent: Monday, March 30, 2015 8:51 PM
Subject: Spínač dvou úrovní napětí

Dobrý večer,
 mám čidlo tlaku s výstupem 0 - 100mV a potřebuji k němu nějaký
(nastavitelný) dvoustavový spínač pro hlídání spodní a horní úrovně s
mezerou uprostřed.
Doposud jsem používal REX- C700, http://goo.gl/f7KCjJ
 je to sice termostat, ale jde nastavit i na měření napětí, má i rozsah 0 -
50mV, na výstupu dvě relé.
Nevím, co se "pokazilo", ale v nové verzi, která má spínaný zdroj mi to už
nejde nastavit. Nevíte někdo o něčem hotovém za podobnou cenu, co by se dalo
pro daný účel použít? Ani to nemusí být tak komfortní, nastavení se udělá
jen jednou.
Děkuji za tip

Vladimír