OT: skudcovstvi (bylo: Re: OT - pravotocivost...)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 1 16:34:22 CEST 2015

Nasypané SMD součástky sice nepotěší, ale je to celkem snadno řešitelné
(za cenu nějakého času navíc) pomocí měřáku s ostrými hroty.

To mě ještě víc "potěší", když mi do jednoho pytlíku dají těžké součástky
s ostrými vývody (třeba relátka) a nějaké pohledové součástky (třeba
displeje nebo leštěné přístrojové knoflíky).

PL