OT - pravotocivost a jemna motorika - teda svojim sposobom jeto aj tak trocha elektrikarska tema...

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Duben 1 16:26:30 CEST 2015

A hoplá!
Dokonalosti. No dobře mě, nemám používat cizí termity, když to neumím. Takže ne ručičky, ale jejich řídící jednotka je
nějaká ... chybová.

ced