Jak "opravit" platebni kartu

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Duben 1 15:02:13 CEST 2015

Airbank se kousne co chvili. Nechce PIN, musi se karta zasunout do
terminalu.
Ted jsem mel spoustu nakupu bezkontaktne, docela casto byla odmitnuta.
Obsluha je na to zvyknuta. Takze vezmete kradenou kartu a bud mate stesti
nebo proste zaplatite hotovosti. Bezpecnost nulova.
Tam kde to jde jsem si nechal udelat pouze kontaktni karty.
A tam kde s bankou neni rec, ucet zrusim nebo prevrtam antenu.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 01, 2015 2:44 PM
Subject: Re: Jak "opravit" platebni kartu

On Sun, 22 Mar 2015, Petr Simek wrote:

> No jestli je to pravda tak to je na palici protoze to CS nikomu nerekne.

> Ted mam treti kartu a zda se ze funguje - delam urcite vic jak 10 plateb
> aniz bych nekde zadaval PIN.

Tak potvrzuju - u CS se zkutecne bezkontaktni platby zablokuji po urcitem
mnozstvi plateb bez zadani PINu - kdyz to prestalo fungovat v prvnim
obchode, zkusil jsem to jeste jinde a smula. Po platbe s PINem to zase
funguje bezkontaktne.

To mi az tak nevadi, co mi vadi ze kdyz jsem na to narazil poprve tak
mi v CS vymenili kartu ale tuhle informaci o omezeni poctu plateb mi
nikdo nerekl. Nejspis to nevedi ani sami na pobockach.