OT - pravotocivost a jemna motorika - teda svojim sposobom je to aj tak trocha elektrikarska tema...

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Středa Duben 1 13:51:59 CEST 2015

Kruh se uzavira, jsem zase v historii, dneska jsou to mladici na padackach, kdysi na dvojplosnicich. A i tam měli v motani do protismeru problem dokonce se to dostalo do historických analu jako bleskova prava zatacka Camelu.

PS. A priznejte, kdo si na Sopwithi v PC praveku nezalital.

Radek (benedikt2hw.cz)