OT - pravotocivost a jemna motorika - teda svojim sposobom je to aj tak trocha elektrikarska tema...

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Středa Duben 1 11:53:27 CEST 2015

Dobry den,

nie, takmer vsetky slimaky maju pravotocivu ulitu. Najst slimaka/schneka
s lavotocivou ulitou je geneticka anomalia a medzi zberatelni ulit velka
vzacnost (takzvany "Schneckenkönig").

Vysvetlivky:
"Pravotociva" v zmysle ako skrutka. Ulity nie su ploche.
Plati pre slimaka zahradneho / hlemýžď zahradní.

Richard Kaliciak

P.S. Plati aj pre hranate slimaky v sestrozmernom priestore. :-)