OT - pravotocivost a jemna motorika - teda svojim sposobom je to aj tak trocha elektrikarska tema...

AZe aze na seznam.cz
Středa Duben 1 10:16:19 CEST 2015

Mne presne obracene. Pravou lepe v protismeru, ale i po smeru. Jsem trochu pravolevak. Levou take obousmerne, ale hur.
aze

From: Marek Sembol
Sent: Wednesday, April 01, 2015 10:05 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT - pravotocivost a jemna motorika - teda svojim sposobom je to aj tak trocha elektrikarska tema...

No pravou rukou se (mi) lepe mota ve smeru a levou v protismeru hodinovych rucicek (jsem pravak).
Zkuste si to schvalne taky levou:)
Marek

  Zistil som, ze neviem namotat kabel proti smeru hodinovych ruciciek.

  Teda nie zeby som to nedokazal, ale je mi to akosi proti srsti, proste mi
  to ide o dost horsie ako v smere.

  Mohlo by to byt nieco ako pravorukost-lavorukost? To by mohla odhalit
  statistika: ako ste na tom so smerom namotavania kabla/cievky vy?

  Dakujem,

  wek