SIM900 modul z ciny

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Září 30 23:09:48 CEST 2014

Nepise tam ake frekvencie ten konkretny modul pouziva, moznost je spytat
sa predajcu. Ak som dobre pozrel, v cine sa pouziva 900/1800MHz (vid
http://www.worldtimezone.com/gsm.html), mozno tym myslel to blokovanie
na siet.

Mam ten druhy modul, mal napisane 900/1800MHz, ma to viacej smetia a
cena je trochu vyssia.

iko

--
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.