QFN24 pcb adapter

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Úterý Září 30 20:48:08 CEST 2014

Dobry vecer
Dekuji za tipy i upozorneni.
Ja jsem nakonec objednal  u Mouseru,  otec potreboval jeste nejake DC
menice, tak to vyslo nad 150EUr tedy s  postovnym zdarma.
Skoda ze to Farnell nema take. Na internetu toho je spousta, ale dodani
cca 10 dnu a to je pozde.

S pozdravem
LK