SIM900 modul z ciny

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Září 30 15:26:03 CEST 2014

Taky o něm uvažuju, k dokonalosti už chybí jen link na ten firmware, děkuji

----- Původní zpráva -----
Od: "iko" <iko.ikoon na gmail.com>

len doplnim ak by niekto take nieco kupoval. Modul som uz rozbehol po
pol dni laborovania (multimeter mal slabu baterku, tak som pri stepdown
menici nastavil zle napetie a bolo nizsie ako som odmeral, modul
nenastartoval).

Modul sa nechcel pripojit na siet, bol loknuty na nejake cinske siete,
vyriesil to flash starsieho firmware, uz to bezi ako ma.

iko

Tátó zprává óbsáhújé 1000+1 vírúsóf