OT: změření čočky

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Září 30 14:41:35 CEST 2014

Dobrý den,

No, zrovna tohle: http://www.modelcz.cz/en/eimg/p267.bmp se mi k
optikovi moc tahat nechce.
Mám tuto lupu v práci, a chci si koupit něco podobného menšího domů. Ale
celkem mi vyhovuje zvětšení, tak jsem chtěl vědět co hledat. Podle testu
se sluníčkem mi to vychází na 40cm - 2,5dioptrie. Ale bohužel prodejci v
tom mají obrovský zmatek, takže stejně nedokážu poznat, jestli bude
zvětšovat stejně :-(
Asi koupím tohle:
http://aukro.cz/p357-stolni-lupa-se-zarivkou-3-8-dioptr-podstavec-i4654002216.html

S pozdravem,