Re: OT: změření čočky

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Úterý Září 30 13:30:26 CEST 2014

zacal jsem to kreslit, ale pak jsem si uvedomil ralni hodnotu sveho umeleckeho nadani, tak jsem radsi nasel toto:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Ohniskov%C3%A1_vzd%C3%A1lenost

da se to udelat, kdyz se pouzije treba laserove ukazovatko (dnes uz to neni takove sci-fi zarizeni), ale klidne i obycejnou baterku - predpokladam, ze odchylka vysledku mereni od reality nebude radova a ze ta chybovost bude marginalni.

BTW: podobne jsem delal prijimacky na VS.
asistenta malem vystrelo, kdyz jsem mu misto matematickeho vypoctu namaloval otickou soustavu a nakonec z te zmeti car udal presny vysledek (v ramci povolene tolerance, samozrejme)

  Sam