SIM900 modul, anglicky popis

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Září 29 13:34:36 CEST 2014

To som skusal:

A mikrokontrolér pripojenie: Pri použití 3,3-4V mikrokontroléra SIM900
riadený TTL rozhranie modulu ovládacieho SIM900 v tejto dobe, prosím,
pripojenie k MCU TXD SIM900 šteklí,

MCU RXD spojené s SIM900 na SIMT, GND je pripojený na GND na. K
dispozícii aj prostredníctvom 232

Ovládanie úrovne modul, pri používaní riadiaci modul 5V MCU SIM900, je
dôrazne odporúčané používať 232 úrovne pre ovládanie modulu. SIM900
modul TTL rozhranie (potrebujeme tri ihly šteklí SIMT GND) šiestich
kolíky na obrázku nižšie (jeden párov skratu čerpať odstránený vidieť
šesť-pin), šesť pre rozhranie by malo byť takto: ... potom je tabulka

Ale som z toho trosku mimo...