Re: Krabička (Re: RS485 a UTP kabel)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Září 27 22:13:25 CEST 2014

Já jsem nakoupil v nějaké akci 1-portové UTP zásuvky na zeď.
Stálo to nějaké desetikoruny, mám pocit něco kolem 35 Kč.
Takže mám krabičku i s UTP konektorem. Připlácnul jsem to
na zeď (oboustrankou) vedle zásuvky strukturované kabeláže
a propojil to UTP káblíkem.

PL

*******************************

From: "Petr Tomasek" <tomasek na etf.cuni.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, September 27, 2014 9:23 PM
Subject: Krabička (Re: RS485 a UTP kabel)

Jeste jedne mírně nesouvisející dotaz :-). Nemáte, prosím, někdo tip na krabičku,
kam bych mohl senzor teploty/vlhkosti umístit? Představuju si nějakou bílou
plastovou krabičku "na zeď", velikosti +- běžných zásuvek/vypínačů/etc., "výška"
řekněme 2-3cm, a mělo by to mít "žebrování", aby tím procházel vzduch.

Snažil jsem se hledat porůznu po internetu, ale nějak nemůžu najít to správné
klíčové slovo.

Díky!

P.T.