Krabička (Re: RS485 a UTP kabel)

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Září 27 21:23:51 CEST 2014

On Sat, Sep 27, 2014 at 08:46:05PM +0200, Petr Labaj wrote:
> A proč nepoužít napájecí zem současně jako signálovou?
> Mám taky podobně zadrátovaný barák. Ale po twistu (v mám případě FTP, mám
> rád stínění) mám kromě dat a silového napájení 24V ještě napájení 5V.
> Připadá mi totiž zbytečné strkat ke každému teploměru se spotřebou 0.3 mA
> DC-DC měnič, nota bene když ten měnič ještě topí a zkresluje měření.
> Těch 24V a měnič se používá jen pro místa v velkou spotřebou (např. kde je LCD
> s podvícením) a pro silové napájení, např. pro topné odpory v termohlavicích.
> Třeba i u těch termohlavic je CPU a teploměr napájený jen z 5V a spíná to
> [...]

Jeste jedne mírně nesouvisející dotaz :-). Nemáte, prosím, někdo tip na krabičku,
kam bych mohl senzor teploty/vlhkosti umístit? Představuju si nějakou bílou
plastovou krabičku "na zeď", velikosti +- běžných zásuvek/vypínačů/etc., "výška"
řekněme 2-3cm, a mělo by to mít "žebrování", aby tím procházel vzduch.

Snažil jsem se hledat porůznu po internetu, ale nějak nemůžu najít to správné
klíčové slovo.

Díky!

P.T.