Re: Proud v kolejích BYLO RE: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Září 25 23:34:45 CEST 2014

Ano, je to v podstatě totéž :)

Samozřejmě netvrdím, že pokud bych byl jediným a výhradním dodavatelem onoho
žebříku (jakože o mojí F/A-16 si prostě nikdo žádnej jinej žebřík opřít
nesmí, jinak budu zlej a za mašinu neručím), tak bych nenastavoval asi
"agresivnější" cenovou politiku, než kdybych tentýž žebřík (po hypotetickém
zastavení výroby ze skladových zásob) prodával onomu zahrádkáři - určitě
ano.

Ono i to, jak se ten pitomej žebřík bude chovat k zámku kabiny té mašiny je
můj problém - a odpovědnost s jeho používáním nepřímo taky. Takže je to sice
furt blbej žebřík za pár stovek, ale musí bejt udělanej tak, aby ani v
nejpitomějším případě ten nejblbější pozemní technik nepoškodil omylem třeba
jeden zámek kabiny, následkem čehož se někde sesype mašina za X mil. USD. A
tuhle jistotu si nechám zaplatit úplně jinak, než to, že zahrádkář nespadne
ze stromu. A nejde o to, jestli mám nebo nemám hypotéku - jde o to, že i za
takovou kravinu ručím a někdo jinej na tom může viset životem.  A od toho se
odvíjí vývoj, kontrola výroby, opakovatelnost, kvalita - a cena.

Pavel Kutina