USB HID v MIKROE

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Čtvrtek Září 25 13:39:19 CEST 2014

Dobry den
narazil jsem na  problem s USB.
Vse je podle dokumentace knihovny .
Kdyz ale volam proceduru USBFUNKCE prilis casto zacnu ztracet prenasene
pakety.
Pritom by to v ni melo cekat nez se paket odesle ,takze by to melo byt
bezpecne.
Dal jsem tam 10ms timer na volani procedury a funguje to spolehlive.
Ale neco je spatne .Mel bych se dozvedet ,ze nemuzu vysilat.
Toto je verze pro ARM,ale koukal jsem ze tyto procedury jsou i ve
verzich pro jine procesory.
Nemate nekdo radu kde delam chybu.
   Diky Fanda

char readbuff[64];  //aligned(4);
char writebuff[64]; // aligned(4);

//interrupt
void USB0Interrupt() iv IVT_INT_USB_LP {GPIOA_BSRR = TESTA1A;
USB_Interrupt_Proc();
GPIOA_BSRR = TESTA1A<<16;
}
//inicializace

HID_Enable(&readbuff,&writebuff);       //43kB / sek prenos

//periodicky volam k obsluze

void USBFUNKCE (void)
{

  kk = HID_Read(); // Call this routine periodically

if (usbbufin != usbbufout) {
                  while(!HID_Write(&writebuff,64));
                  usbbufout++;if (usbbufout>31) usbbufout = 0;}
                                            }
}