ventilator u Arduina

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Září 25 12:35:19 CEST 2014

Má to interní pullp, nebo jste tam dal vlastní?

Já měl takhle ze sendvičové najednou kapacitní klávesnici, když jsem myslel,
že stačí interní pullupy, stačilo přiblížit prst na 1-2cm.

----- Původní zpráva -----
Od: "Ales Filip" <nostromo na khnet.info>

Mám k Arduinu připojený větrák z PC. Napájení 12V, mezi 12V a snímání
otáček odpor 10K. U některých větráků to otáčky měří, u některých ne.
Zrovna u toho, který bych potřeboval to otáčky neměří. Jak jsem se díval
na schémata větráků, tak je to víceméně zapojené všechno stejně. Hall,
který udává pulzy pro otáčení ventilátoru je vyvedený přímo na ten drát
ven. Proč to u některých měří, a u některých ne? Po připojení do PC to
ukazuje otáčky u všech. Osciloskop nemám :-(