LED modul 24V

Čtvrtek Září 25 12:26:32 CEST 2014

Když teda ledkové moduly... dělal jsem si ledkové moduly pro osvětlení
do baráku. Teď to mám na stránce
http://vaelektronik.cz/led_uvod.html
není to zrovna nejlevnější :-( ale tak to vychází.
Základem je dostatečné chlazení. Jinak výkon 20W není problém, to už má
nějakých 1500 lm. Modul se 7 ledkama sice z 24V neuživíte, ale není
problém jich tam dát 5 nebo 6. Ledky mají dost ostré bodové světlo, chce
to nějaké matné sklo.

Anděl