Re: OT. o2 pokračování?

Čtvrtek Září 25 10:42:38 CEST 2014

Pojistil bych si to na více místech. Poslal bych tu žádost na firmy na o2.com.
Současně bych ji poslal i písemně (nejlépe s dodejkou) na adresu, kterou
vám řekli na infolince. A nakonec bych to poslal (opět s dodejkou) i na
adresu, kterou mají uvedenou tady, tj. Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 -
Michle:

http://www.o2.cz/osobni/kontakty/203463-adresy.html

Případně, aby to bylo i s dalším důkazem, zavolat na infolinku, zeptat se
na postup zrušení autoprolongace, oni vám ho řeknou, případně včetně
adresy, kam se to má poslat písemně, poděkovat, zavěsit. Zeptat se na jméno
pracovníka, klidně dvakrát. Celý hovor si nahrávat, nahrávku uložit. Když
by s vámi chtěli zamést, že jim ta žádost nepřišla nebo přišla na špatnou
adresu, máte jak potvrzenou dodejku (dodejky), tak nahrávku hovoru, kde vám
pracovník O2 nadiktoval adresu, kam to máte poslat.

Tohle jste četl?

http://www.o2.cz/osobni/en/236127-forum/?forum_id=40&topic_id=8135

P.K.