Re: Proud v kolejích BYLO RE: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Září 25 09:46:20 CEST 2014

V Zadaru to mají taky, závory na silnici která křižuje osu runwaye,
nebo aspoň měli -- nevím, jestli už postavili novou silnici.

Aleš Procháska