RE: Proud v kolejích BYLO RE: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 25 09:09:57 CEST 2014

>	Pokud jede vlak pøes otevøené závory krokem, tak u toho ještì houká a má povinnost zastavit pøed pøekážkou. Je to tzv. Jízda se zvýšenou opatrností a používá se tehdy, když se pøejezdové zaøízení v poruše, nebo když se na nìm pracuje. Pak totiž není spoleh na to, že bude 100% fungovat a proto se jede takto.

Mame zeleznicne priecestie so zavorami rovno tu pred budovou, a pred dvomi
ci tromi rokmi sa tam dost casto opakovali rozne poruchy, aj sem
chodievali party to opravovat. Niekolkokrat sa stala aj ta siuacia co
popisuje Sasa, t.j. ze zavory boli trvalo hore, biele svetlo neblikalo, a
vlaky cely den vyhukovali a isli krokom. Je fakt, ze ak tam ten vlak prave
nehukal, z prechadzajucich aut sa zastavilo asi tak 50%, videl som aj
situaciu, ked dve auta isli za sebou, a predne pribrzdilo a zadne ho
takmer pretlacilo cez to priecestie, samozrejme vyhukujuc...

V jeden taky den som stal vonku a zrazu plnou rychlostou a bez akehokolvek
varovania prefrcal rychlik z Budapesti... Neviem, ci v madarskom rusni
nefungovala signalizacia, alebo co, ale kebyze vtedy tam prechadza nejake
auto, tak ho ten vlak odtlaci na nasledujucu stanicu...

Odvtedy sa na kazdom priecesti obzeram, este aj ked tam blika ta biela...

wek