Proud v kolejích BYLO RE: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Středa Září 24 21:40:42 CEST 2014

Hezký večer,

	kód se vysílá jen tehdy, když je kolej obsazená. Pozná se to podle
toho, jestli je nebo není natažené kolejové relé. Kdyby se kódovalo i do
volného úseku, tak je to jednak nadraka a druhak bude kmitat kolejové relé.

	ETCS je pekelné zařízení a nemám k němu důvěru. Proč tu ještě není
nevím, ale ani se na něj netěším.

Saša Svobodová