Re: Proud v kolejích BYLO RE: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Středa Září 24 19:53:13 CEST 2014

Prijemny vecer,

jako kluk jsem v nejakem casopisu o opakovaci navestidel cetl (casopis cca z r. 1968? asi VTM, nebo necoo podobneho) a jsem si rikal, ze to je uz uplne jako z daleke budoucnosti ...

ted jak na ten popis koukam, uderily mne do oci frekvence jednotlivych signalu navestidla - 0.9, 1.8, 3.6, 5.4 Hz
ja vim, ze je to odzkousene lety praxe, ale stejne: davat signaly jako harmonicke obdelnikovych impulzu mi prijde jako bezpecnostni riziko. a kdyz uz, daval bych cervenou jako nejvyssi.

ale to je jenom jako mala technicka poznamka naprosto problematiky neznaleho :)

  Sam