Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Září 24 17:42:42 CEST 2014

Aj ked mate v podstate pravdu, tato Vasa odpoved mi hrozne pripomina
vzajomnu vymenu komplimentov v niekolkkych scenach toho psychopatickeho
americkeho filmu, co isiel nedavno u nas v televizii...   :)

Ospravedlnujem sa, ale toto je aj na mna dost...

A.