Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Středa Září 24 14:21:57 CEST 2014

Chodte ku prvemu kovovemu stlpu verejneho osvetlenia, ktore bolo
realizovane v poslednych 10-15 rokoch, kludne aj davnejsie.
Odpor jeho zemnenia musi byt mensi ako 2R.
Nic blizsie s mensim odporom asi nenajdete.

Teda nehovorim o zemneni bleskozvodu budovy ( menej ako 10R), ktory  pri
spojeni s ochrannym vodicom rozvadzaca budovy (podla novych noriem
povinne !!! ) musi mat zemny odpor mensi ako 2R... ;-))) Ale taku budovu
a jej zemnenie som uz velmi davno nevidel, aj ked to norma pozaduje...

Dodo