Koleje jako uzemnění Bylo: Re: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Září 24 14:16:50 CEST 2014

Mi tak napadlo, neslo by to vyuzit? Kdybych natahnul pri trati 100 m
dratu a vyuzil ubytek na koleji, rozsvitilo by to alespoň žárovičku?.
Nevím  jaký je průřez koleje, ale měrný odpor koleje známe, proud do
lokomotivy by se dal najít a úbytek na 100m spočítat.
To by se mi líbylo, kdyby se blížila lokomotiva svítila by žárovička.
:-)
:-)