Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Září 24 13:32:14 CEST 2014

Dobry den,

> Hezké odpoledne,
>

>                 no je to tak, že proud jde z troleje přes sběrač do
> lokomotivy, pak přes motor a kolejnicemi zpět do měnírny, či transformovny
> na střídavé části, ten proud se někudy vrátit musí J

Tomuto rozumiem, ze to tak musi byt z principu. Viete, ak to tak teda je,
tak tie Vase meniarne musia stihat 160km/h... A na tych kolajniciach by
nemalo byt viac ako 30-40V, co je bezpecne napatie. A ked tu zaznelo, ze
kolajnice su zly vodic, a aj to, ze virive prudy su znacne velke, teda
nepriamo ste naznacili kiloAmpere, tak si to neviem dost dobre
predstavit... :)

No nic, uz sa nebudem zase hlupo pytat a nedaj Boze filozofovat o tom, ze
kolajnice a ine draty casom oxiduju, ked tu bezi tema o krystalkach a
radiu...

A.